خدا عشق را به شما هدیه نداد تا آن را در قلب خویش نگه دارید؛

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خدا عشق را به شما هدیه نداد تا آن را در قلب خویش نگه دارید؛
نویسنده : arman تاریخ : 17 / 8 / 1394
عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی که عشق برایت این چنین است!
و من می خندم...
به برنامه هایی که هیچکدام، ارزش دیدن ندارند...

• این روزها جای خالی ” تو ” را با عروسکی پر می کنم...همانند توست مرا ” دوست ندارد ”...احساس ندارد! اما هر چه هست ” دل شکستن ” بلد نیست . . .

• “ حوا ” که باشی بعضی ها “ هوا ” برشان می دارد که “ آدمند”!

• سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس چگونه شبها را آسوده می خوابد...؟

• نبودنت هستیمو نابود میکرد ولی حالا بودنت... میشه نباشی؟!

• هیچ وقت ، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم...! آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها!

• تو را من “ تو” کردم، وگرنه “ او ” هم زیادت است. پس اینقدر برایم، شما، شما نکن...!

• رفته ای؟! بعضی ها بهش میگن قسمت... اما من تازگیها بهش میگم به درک...

• یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ... اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا که با چشمشونم دروغ میگن !

• آنان که “ عوض ” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است... شک نکن!

• وقتی به عقب بر میگردی؛ متوجه میشی که جای بعضیا، الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ... اون موقعشم زیادی بوده...!

• این روزا باید دشمناتو فراموش کنی ! تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه یک دوست کاملاً مورد اعتماده...

• کاش نارو هم مثل لایک زدن بود! میزدم میزدی، نمیزدم نمیزدی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطلب، فازسنگین، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.